BMW Group maakt gebruik van cookies.
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn maken de websites van BMW Group gebruik van cookies. BMW Group onderscheidt functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, het tonen van video's, het personaliseren van advertenties en het integreren van social media. BMW Group slaat geen persoonlijke gegevens op.
Extra informatie Doorgaan
MEER.

MEER.


Meer

Meer uitdagingen bij BMW Group.

Naast de functies in Sales, Aftersales en Techniek biedt de BMW Group dealerorganisatie een uitdagende werkomgeving voor klantgerichte talenten.   

WERKEN BIJ BMW.

De klant staat centraal.

In alles wat BMW doet staat de klant centraal. Of het nu gaat om de oprechte glimlach van de receptionist(e) bij binnenkomst of om het inplannen van de werkplaatsafspraak via het Klant contact center. Werken bij de BMW Group dealerorganisatie staat voor werken in een dynamische omgeving waarin de klant centraal staat. Iets voor jou? Bekijk de mogelijkheden.

Naar vacatures
WERKEN BIJ BMW.
WERKEN BIJ BMW.

WERKEN BIJ BMW.

De klant staat centraal.

In alles wat BMW doet staat de klant centraal. Of het nu gaat om de oprechte glimlach van de receptionist(e) bij binnenkomst of om het inplannen van de werkplaatsafspraak via het Klant contact center. Werken bij de BMW Group dealerorganisatie staat voor werken in een dynamische omgeving waarin de klant centraal staat. Iets voor jou? Bekijk de mogelijkheden.

Naar vacatures
FUNCTIES.

FUNCTIES.

Meer uitdagingen bij BMW Group.

Als Klantcontact center medewerker is jouw belangrijkste taak het ontzorgen van klanten. Je regels alles en adviseert over onze dienstverlening na aankoop van een auto of motor. Je bent de spin in het web en snapt als geen ander hoe je de klant op een passende manier verder kunt helpen.

Als Receptionist(e) ben je het gezicht van het BMW Group dealerbedrijf. Jij geeft de klanten een welkom gevoel en ondersteunt proactief bij vragen van klanten.



Naar vacatures
FEEDBACK
Jobalert