BMW Group maakt gebruik van cookies.
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn maken de websites van BMW Group gebruik van cookies. BMW Group onderscheidt functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, het tonen van video's, het personaliseren van advertenties en het integreren van social media. BMW Group slaat geen persoonlijke gegevens op.
Extra informatie Doorgaan
MERKEN & CULTUUR

MERKEN & CULTUUR


Merken & cultuur

BMW Group.

BMW Group is de meest duurzame autoproducent van de wereld en focust zich op het topsegment van de internationale auto- en motorbranche. Het bestaat uit vier merken: BMW, BMW Motorrad, MINI en Rolls-Royce. Alle merken binnen BMW Group hebben een ding gemeen: het zijn premium merken.

De organisatie investeert intensief in duurzaamheid en innovatie en opereert vanuit een heldere visie: BMW Group is de leidende aanbieder van premium producten en diensten voor individuele mobiliteit. Met ambitieuze en creatieve mensen wordt dag in dag uit gewerkt aan de hoogste kwaliteit. High performance en vernieuwing zijn daarbij de sleutelwoorden. Zo zet de onderneming met haar merken steeds opnieuw de toon als het gaat om rijplezier, beleving en klanttevredenheid.

Training Academy.

Onze medewerkers maken het succes van de merken BMW, BMW Motorrad en MINI. Enthousiast, toegewijd en gepassioneerd zorgen wij ervoor dat elke klant een fan wordt van onze merken. Daarom is de ontwikkeling van medewerkers voor BMW Group een belangrijk onderdeel van haar werkgeverschap. Dit doet zij door het coördineren en faciliteren van opleiding en training.

 

Om onze medewerkers te ondersteunen in hun loopbaanontwikkeling bieden wij een functie-gerelateerd programma aan van de BMW Group Training Academy. Door het bijhouden van kennis en het verder professionaliseren van vaardigheden zorgen wij ervoor dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen.

Training Academy.
Training Academy.

Training Academy.

Onze medewerkers maken het succes van de merken BMW, BMW Motorrad en MINI. Enthousiast, toegewijd en gepassioneerd zorgen wij ervoor dat elke klant een fan wordt van onze merken. Daarom is de ontwikkeling van medewerkers voor BMW Group een belangrijk onderdeel van haar werkgeverschap. Dit doet zij door het coördineren en faciliteren van opleiding en training.

 

Om onze medewerkers te ondersteunen in hun loopbaanontwikkeling bieden wij een functie-gerelateerd programma aan van de BMW Group Training Academy. Door het bijhouden van kennis en het verder professionaliseren van vaardigheden zorgen wij ervoor dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen.

Dealernetwerk.

Dealernetwerk.

BMW Group dealerbedrijven en hun medewerkers vormen samen het gezicht van BMW, MINI en BMW Motorrad. Door de unieke combinatie van uitstraling en imago weten liefhebbers van deze merken de bedrijven in elke regio spontaan te vinden. In een cultuur van respect, vertrouwen en eerlijkheid streven we ernaar om in onze branche in elk opzicht de nummer 1 te zijn.

 

Kenmerkend voor de BMW Group dealerbedrijven zijn de uitstekende onderlinge samenwerking, de collegialiteit en de plezierige werksfeer. Op deze manier kunnen onze klanten genieten van hun BMW of MINI en de service die daar bij hoort. 

Onze dealers en de medewerkers zijn de ultieme ambassadeurs van de merken BMW, MINI en BMW Motorrad in Nederland.
Stefanie Wurst
Algemeen Directeur
FEEDBACK
Jobalert