BMW Group maakt gebruik van cookies.
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn maken de websites van BMW Group gebruik van cookies. BMW Group onderscheidt functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, het tonen van video's, het personaliseren van advertenties en het integreren van social media. BMW Group slaat geen persoonlijke gegevens op.
Extra informatie Doorgaan

Functies

SERVICE ADVISEUR.

Een vertrouwensfunctie waarin je de wensen van de klant en de toestand van de auto of motor weergeeft in heldere opdrachten voor de werkplaats. Je zorgt ervoor dat alles wat is afgesproken ook wordt gedaan. En je licht bij aflevering aan de klant de factuur toe.

HET WERK.

Als Service adviseur ben je intermediair tussen de klanten en de werkplaats. In deze functie draait het primair om klanttevredenheid. Je luistert naar de wensen van de klant en checkt de informatie van de auto. Zo nodig inspecteer je samen met de klant de auto. Op basis daarvan geef je heldere informatie over de noodzakelijke werkzaamheden, de tijd en de kosten. Vanzelfsprekend attendeer je de klant op voor hem of haar interessante aftersales producten en diensten.

 

Je maakt werkorders voor de werkplaats en houdt klantendatabase bij. Je zorgt ervoor dat alles wat is afgesproken ook wordt gedaan. Bij onverwacht meerwerk overleg je eerst met de klant. Verder zorg je ervoor dat de factuur klaar is zodra het onderhoud of de reparatie is uitgevoerd. Tenslotte licht je de factuur toe als de klant zijn of haar auto komt ophalen. Bij grotere reparaties informeer je enkele dagen later bij de klant of alles naar tevredenheid is uitgevoerd.

 

VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Klanttevredenheid door premium service
  • Werkplaatsplanning en productiviteit
  • Exacte omschrijving van werkzaamheden
  • Administratieve afwikkeling en communicatie met de klant

Overzicht vacatures

FEEDBACK
Jobalert