BMW Group maakt gebruik van cookies.
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn maken de websites van BMW Group gebruik van cookies. BMW Group onderscheidt functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, het tonen van video's, het personaliseren van advertenties en het integreren van social media. BMW Group slaat geen persoonlijke gegevens op.
Extra informatie Doorgaan

Functies

KLANTCONTACT CENTER MEDEWERKER.

Jouw belangrijkste taak is het ontzorgen van klanten. Je regelt alles en adviseert over onze dienstverlening na aankoop van een auto of motor. Jij belt naar klanten of zij bellen jou. Je bent de spin in het web en snapt als geen ander hoe je de klant op een passende manier verder kunt helpen.

HET WERK.

Als klantcontact center medewerker heb je veel contact met klanten en met de service adviseur. Je houdt je bezig met alle after sales activiteiten. Je bent adviseur, intermediar en verkoper tegelijk. Je luistert naar de wensen van de klant - ook als dat een klacht is - en neemt daarop actie. Alles gericht op optimale service en behoud van rijplezier.

 

Klanten bellen naar het contact center met vragen over hun auto, motor of onderhoud. Je begrijpt de vraag van de klant, bent geïnteresseerd en biedt verrassende oplossingen. Ook signaleer je pro-actief services op basis van de informatie in de klantendatabase en biedt deze aan. Je bent verantwoordelijk voor het actueel houden van de klantgegevens. Klanttevredenheid ligt voor een belangrijk deel in jouw handen.

 

VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Klanttevredenheid
  • Beheer CRM-systeem after sales
  • Klachtenbehandeling en opvolging
  • Coördinatie terugroepacties

Overzicht vacatures

FEEDBACK
Jobalert